péntek, 25 július 2014 21:15

Megjelent a DCS: F-86F Sabre béta verziója

Írta:
icon dcs-f86f sabreLehet, hogy az Eagle Dynamics-nél már szombat van, mindenesetre a modul 49.99 dollárért (11480 forint) már megvásárolható a hivatalos webshopban. A Mil Mi-8MTV2-vel már bizonyított Belsimtek munkájaként elkészült DCS modulhoz Glowing Amraam készített egy bemutató videót. A tegnap beígért felszállás és leszállást bemutató videó is érdekes. A gépet nem lehet csak úgy eltépni felszálláskor, a vízbefecskendezéssel is csak 26.3 kN tolóerejű J47 hajtómű (összehasonlításként: az F-22A Raptor Pratt & Whitney F110 utánégetővel 156 kN felett van) képességei korlátozottak. A 100 csomó elérése után a gép orrát megemelve, a gép 115 csomónál elszívódik a pályáról. Emelkedés közben futómű, majd ívelőlap behúzás. A leszállásnál észben tartandó sebesség értékek: 185 csomó alatt futómű és ívelőlap nyitás, a pályaegyenesre fordulásnál 170 csomó, a pálya előtt 160 csomó, kilebegtetés 145 csomó, földetérés 120 csomó. Mivel a korai hajtóművek lassan pörögtek fel, egy alapjáraton üzemelő hajtómű aligha pörgött fel időben, ha a baltaként süllyedő gép pilótája a tűzfalig lökte a gázkart. A trükk lényege a féklap, kinyitásával csökkenthető a gép sebessége, miközben a hajtómű fordulatszáma magasabb tartományban marad, vagyis a sebesség növeléséhez elég zárni a féklapokat. Földetérés előtt ne koptasd el teljesen a sebességet, a gép átejtéséhez túl nagy állásszög kell, így olyan részek érnek a betonhoz, amin nincs futókerék. :) A futók felpörgésekor húzd vissza az ívelőlapokat, ezzel csökken a felhajtóerő, a kerékfékeket csak ezután használd. Jó leszállást!

Bemutató


Felszállás és leszállás


Forrás és vásárlás:

Témák

Köszönjük a támogatást! Thank you for your support!