2017. január 04., szerda 18:40

DCS: AJS-37 Viggen - kézikönyv előzetes

icon dcs ajs37 viggenMég nem végleges, de már fellapozható a Viggen kézikönyv. Lehetnek benne hibák, elírások, hiányzó képek és egyéb infók. A Viggen strapabíró jószág, de nem a végtelenségig. Egy példa: nagy állásszögű repülésnél és/vagy gyors gázkar mozdulatoknál vagy ezek kombinációinál a hajtómű hajlamos a pompázsra, vagyis amikor a turbinalapátokról leválik az áramlás. Az üzemanyag elégtelenül égve akár végzetesen is tönkreteheti a hajtóművet, nem árt észnél lenni. A január 27-i megjelenésig fel lehet készülni a típus üzemeltetéséből, így jó eséllyel nem katapultálással kezdődik az első (rövid) repülés. :)
2016. december 31., szombat 17:40

DCS: AJS-37 Viggen - nem irányított rakéták

icon dcs ajs37 viggenFriss videó a Leatherneck Simulations-tól, a kis magasságból, felugrással célra fordulás után, nem irányított rakétákkal pontosan végrehajtott támadásnak van néhány fontos előfeltétele. Be kell programozni a fedélzeti számítógépet és beállítani a célterület légnyomás értékeit. Kis magasságban repülve lenézni és nyomkodni az egyébként okosan megtervezett számítógép billentyűzetét és tekergetni az üzemmód váltót bizonyára igényel némi gyakorlást. A Viggen DCS modul január 27-től repülhető, az elővásárlással lehet némi pénzt spórolni. Boldog új évet minden olvasómnak, remélem, hogy jövőre több időt tudok az oldal szebbé és jobbá tételével és hírek írásával tölteni. :)
2016. december 24., szombat 10:15

DCS: AJS-37 Viggen és más DCS kedvezmények

icon dcs ajs37 viggen2017. január 27-én fog megjelenni a Leatherneck Simulations AJS-37 Viggen DCS modulja, addig 12 dollárral olcsóbban, 47.99-ért (~14200 forint) tudjátok megvenni. A DCS webshop karácsonyi leárazásában minden 40%-al olcsóbban vásárolható meg, kivéve a:
icon il2codPercekkel ezelőtt robbant a hír, hogy a Team Fusion és az 1C Game Studios megegyezett a Cliffs of Dover továbbfejlesztéséről. Az eredeti COD 2011. március 31-én jelent meg, a viszonylag kevés tartalommal és sok hibával kiadott szoftvert alig több mint egy évig, 2012 decemberéig javítgatta az 1C. A lelkes szimulátoros rajongókból alakult Team Fusion innen folytatta tovább, rengeteg hibajavítással és új tartalommal, többek között repülhető típusokkal bővítette a játékot. A szoftver jogai most kerültek vissza az 1C Game Studios tulajdonába, akik ismerik és elismerik a Team Fusion eddigi teljesítményét. A legjobb az egészben az, hogy a mostantól Team Fusion Simulations néven futó csapat teljes hozzáférést kap a COD forráskódjához és terjesztési csatornáihoz. Az eddig Team Fusion javítások nemsokára egyetlen csomagba kerülnek, a steam pedig automatikusan frissíteni fogja a játékot. 2017-ben érkezik az Észak-afrikai hadszíntér, új repülhető típusok, új objektumok és épületek, hang és vizuális effektek, repülési és sérülésmodell, egy és többjátékos kampányok, és még sok-sok minden várható. A hírnek magyar vonatkozása is van, hiszen VO101_Tom már több 3D modellt és skint készített a COD részére. A Team Fusion és az 1C Game Studios megegyezése az utóbbi időben az egyik (ha nem a) legjobb dolog, ami a Cliffs of Dover-el történt. A COD hivatalosan megvásárolható a www.il2sturmovik.com oldalon és a steamen.
icon dcs ajs37 viggenMindig lenyűgöznek a régi "gőzmeghajtású" műszerek, a Viggen pilótafülkéjében egyetlen képernyő van, a rádiólokátoré. Jóval több feladat hárul a pilótára, de éppen ez tetszik benne a legjobban. Itt egy kapcsoló, amott egy tekerő meg egy gomb (vajon mire jó? :). A 70 évek elején szolgálatba állított típus meglepően gyorsan készen áll a felszállásra, nyilván a fegyverzet és az egyéb alrendszerek életre keltése nem szükséges, ha csak egy gyors utánégetős felszállás a cél.
2016. december 17., szombat 15:00

DCS: Spitfire LH Mk. IX - megjelent

icon dcs spitfireAz Eagle Dynamics tegnap kiadta a Spitfire korai kipróbálható verzióját. A videón Normandia feletti repülésekkel mutatják be, de a térkép még nem készült el és nem is része a csomagnak. Használatához a DCS World 1.5.5-ös verziója szükséges.

icon dcs spitfireA motorindítás után jöhetnek az újabb kalandok, amely a korábban a P-51D, az Fw 190 vagy a Bf 109K4 fülkéjében szerzett tapasztalatoknak megfelelően nem brutálisan bonyolult.

Pénteken szokás szerint házon kívül voltam, amikor a Razbam két új DCS modul fejlesztését jelentette be, a két projekt a MiG-19 és a MiG-23. Két nagyon elterjedt és népszerű repülőgép típus elkészültére sajnos még sokat kell várni, a 3D modellek jelenlegi állapotából még semmire sem lehet következtetni, hiszen a Leatherneck Simulations is többször újrakezdte a Viggen-t, mire nagyjából elégedettek lettek az eredménnyel. Most azt mondanám, hogy több mint 1 év, de inkább kettő, mire lesz belőle valami. Kezd nagyon szuper típusválaszték lenni a DCS: World-hez és minden, az egykori keleti blokkhoz tartozó, beleértve a Mikojan–Gurevics típusok is szívesen látott gépek a virtuális légtérben. Frissítés: A MiG-23 projektet már le is lőtték, a Razbam még azelőtt világgá kürtölte a hírt, mielőtt az Eagle Dynamics rábólintott volna a fejlesztésre. Ez azt jelenti, hogy a Razbam biztosan nem ad ki MiG-23 Flogger modult, talán azért is, mert az ED már dolgozik rajta.
2016. november 28., hétfő 21:00

DCS: AJS-37 Viggen bejelentés

icon dcs ajs37 viggenMindenképpen a hónap híre a Leatherneck Simulations egy órával ezelőtti bejelentése, a Saab AJS-37 Viggen DCS modul. A már elkészült és nagyon jó MiG-21 Fishbed és a még messze levő F-14A/B Tomcat előtt érkezik a svéd típus nagyon részletes 6DOF pilótafülkével és természetesen a fedélzeti rendszerek ugyanolyan jó kidolgozottságával. A CK37 repülőgép fedélzeti számítógép kezeli a navigációs adatokat, a célig hátralevő időt és az üzemanyag számításokat. Az adat kazettás rendszerbe feltölthető az előre tervezett bevetés adatai, az automatikus navigációs rendszer a terepadatok alapján frissíti a gép helyzetét. Az RM-8A hajtómű kidolgozottságához a gázsugár fordító, az üzem közben előforduló hibák és a hajtómű pompázs is hozzá tartozik. Részletes PS-37/A fedélzeti rádiólokátor, amely többféle módban használható, a képet szűrőkkel lehet finomabbá tenni, terepakadály érzékelő, memória, levegő-levegő üzemmód.
Az új verzióban teljesen átalakított menürendszer vár, ez az ami már nagyon ráfért a szimulátorra. :) 3D pilótafülkét és nagyfelbontású külsőt kapottt minden alapértelmezett (Cessna 172P, McDonnel Douglas MD 80, Sikorsky S-76, Boeing 737-800, Schleicher ASK 21, Beechcraft Baron 58) légijármű. A játékmotor új fény, hang és robbanás effekt kezelő effektekkel bővült, a realisztikus avionikai rendszereknek köszönhetően minden típus alkalmas az IFR (műszer szerinti) repülésre. A legtöbb kisgépes típus már Garmin G1000 rendszerrel repül. A repülőterek tele vannak élettel, a hátratoló vontatók és az üzemanyag szállító teherautók a játékos és az AI által irányított gépeket is kiszolgálják. Az új épületek és utak jobban szimulálják az európai városokat. Az X-Plane 10-hez készült addonok nagy része az új verzióval is működik, az esetlegesen felmerülő hibákat (pl. nincs tükröződés a gépen) bizonyára javítani fogja a fejlesztője.

Témák

Köszönjük a támogatást! Thank you for your support!